Способи оплати товару

Купуючи в інтернет-магазині PowerON, ви можете оплатити товар двома способами:
Важливо: 
- Доставка супутниковий антен здійснюється лише Новою Поштою у спеціальному каркасі (який виробляється транспортною компанією за додаткову плату), щоб уникнути ймовірності пошкодження товару.
- Відправлення вантажу, що замовляється за межі України, - здійснюється у 100% розмірі передоплати + доставка.

Форма оплати:
- готівкова (при отриманні на складі Нової Пошти).
- безготівкова.


Доставка

Інтернет-магазин PowerON здійснює доставку такими транспортними компаніями:

 Доставки супутникових антен та іншого габаритного вантажу здійснюються по 100% передоплаті товару з подальшим страхуванням вантажу у зв'язку з труднощами транспортування.

Види доставки

Безкоштовна доставка. На певні види товарів діє безкоштовна доставка лише після 100% передоплати. Дану інформацію Ви можете дізнатись у картці товару відразу під ціною. Якщо ця опція відсутня – доставка транспортною компанією Нова Пошта – від 60 гривень.

Доставка кур'єром. Адресна доставка по Україні здійснюється транспортною компанією Нова Пошта за її тарифами.

Доставка по Україні. Всі товари ми доставляємо за допомогою транспортних компаній, вказаних раніше. Орієнтовний час доставки від 2 до 3-х днів, у поодиноких випадках до 4-х. 

Доставка в країни ближнього та далекого зарубіжжя. (Казахстан, Азербайджан, Узбекистан, Грузію, Ізраїль, Польщу, Молдову та інші. - Ціна доставки продукції Vu+, Formuler, Homatics, AB Cryptobox, AB Pulse та AB IPBox від 10 $ (Акційні пропозиції обговорюються окремо)), здійснюється компанією Укрпошта, тільки після 100% передоплати товару. Орієнтовний час доставки – 2-3 тижні.

* Ціна вказана в картці будь-якого товару, не включає доставку та переказ коштів транспортною компанією. Ці послуги додаються до спільного замовлення.



Гарантійні умови

  1. Гарантійний термін надається на всі товарні позиції, надані на нашому сайті, крім товарів, розміщених у розділі «Знижені в ціні товари». У цьому розділі гарантія надається індивідуально на кожен товар. Термін гарантії дивіться у картці товару.
  2. Гарантійний термін надається від 6 до 24 місяців.
  3. При здійсненні покупки вам буде видано гарантійний талон, де вказана дата здійснення покупки. Якщо такого гарантійного талона не виявилося, дивіться у технічній літературі, яку виробник додає до товару (на останній сторінці або на початку є гарантійний талон). У разі відсутності гарантійного талона дзвоніть +38(098) 684-01-06.
  4. Гарантійний термін починає діяти з моменту оформлення замовлення у нашому інтернет-магазині PowerON.

У яких випадках гарантія не надається

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:

  • - Порушено збереження гарантійних пломб;
  • - є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • - Порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • - було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
  • - неправильно заповнений гарантійний талон;
  • - серійний номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

Повернення товару

Обміняти чи повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки або за адресою: Україна м. Київ Велика окружна 4, територія заводу "Електрон-Маш". Для оформлення повернення товару у вас мають бути при собі такі документи:

  • - паспорт;
  • - Чек;
  • - товар в упаковці;
  • - накладна, якщо товар надсилався службою доставки.

Умови повернення товару належної якості:

  • - товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін;
  • - товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
  • - збережені всі ярлики та заводське маркування.

Умови повернення товару неналежної якості:

 Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
+38(044) 229-31-41   +38(098)684-01-06

19.10.2023

Після бурхливого 2022 року Netflix зміг значно збільшити кількість підписників у другому та третьому кварталах 2023 року. Сервіс стрімінгу додав 5,9 мільйонів платних підписок у всьому світі з березня по червень та аж 8,8 мільйонів від липня до вересня. Політика компанії щодо обмеження спільного користування акаунтами привела до створення нових облікових записів, переважно у США, Канаді та регіоні EMEA. Ранішнє впровадження нового правила - що один обліковий запис може переглядатись лише в одному господарстві одночасно, якщо не додані платні зовнішні користувачі - не спрацювало в Латинській Америці, що призупинило зростання кількості підписників цього кварталу. Netflix також втратив 1 мільйон підписників у Іспанії, де це правило також було випробовано у першому кварталі, згідно з даними Kantar. Схожі реакції були зафіксовані в Португалії, Канаді та Новій Зеландії.

Проте Netflix продовжив впроваджувати цю політику на своїх основних ринках, що, здається, виправдалося. Новий приріст кількості підписників, оголошений вчора, був найбільшим, якого Netflix домігся з перших кварталів пандемії, коли через карантинні обмеження кількість підписок стрімко підскочила. Дохід за минулий квартал зріс на 7,8 відсотка - трохи більше за прогноз - до 8,5 мільярда доларів.

Додаткова плата за двох користувачів акаунту, які не проживають в домогосподарстві власника облікового запису, зараз стягується в більш ніж 100 країнах, згідно зі заявами компанії. Хоча сервіс стрімінгу не надав жодних конкретних цифр, поточний лист акціонерам зазначає, що компанія "спрямована на покращення монетизації за допомогою комбінації платного спільного користування, масштабування нашого рекламного бізнесу та збільшення досконалості нашого ціноутворення та тарифних планів". Загалом Netflix наразі має близько 247 мільйонів підписників у всьому світі. Нові підвищення цін було оголошено для двох тарифних планів у США, Великобританії та Франції. Підвищення раніше витікало через The Wall Street Journal.

З впровадженням платного спільного користування на майже всіх ринках та всіма ознаками, що вказують на позитивний розвиток на решту року, компанія оптимістично налаштована у своєму прогнозі на четвертий квартал 2023 року. Очікується, що дохід зросте на 11 відсотків у порівнянні з попереднім роком, тоді як кількість підписників, ймовірно, збільшиться приблизно на таку ж суму, як у третьому кварталі 2023 року. Ціна акцій Netflix зросла на 12 відсотків після оголошення нових заробітків.

← Повернутись до списку публікацій