Способи оплати товару

Купуючи в інтернет-магазині PowerON, ви можете оплатити товар двома способами:
Важливо: 
- Доставка супутниковий антен здійснюється лише Новою Поштою у спеціальному каркасі (який виробляється транспортною компанією за додаткову плату), щоб уникнути ймовірності пошкодження товару.
- Відправлення вантажу, що замовляється за межі України, - здійснюється у 100% розмірі передоплати + доставка.

Форма оплати:
- готівкова (при отриманні на складі Нової Пошти).
- безготівкова.


Доставка

Інтернет-магазин PowerON здійснює доставку такими транспортними компаніями:

 Доставки супутникових антен та іншого габаритного вантажу здійснюються по 100% передоплаті товару з подальшим страхуванням вантажу у зв'язку з труднощами транспортування.

Види доставки

Безкоштовна доставка. На певні види товарів діє безкоштовна доставка лише після 100% передоплати. Дану інформацію Ви можете дізнатись у картці товару відразу під ціною. Якщо ця опція відсутня – доставка транспортною компанією Нова Пошта – від 60 гривень.

Доставка кур'єром. Адресна доставка по Україні здійснюється транспортною компанією Нова Пошта за її тарифами.

Доставка по Україні. Всі товари ми доставляємо за допомогою транспортних компаній, вказаних раніше. Орієнтовний час доставки від 2 до 3-х днів, у поодиноких випадках до 4-х. 

Доставка в країни ближнього та далекого зарубіжжя. (Казахстан, Азербайджан, Узбекистан, Грузію, Ізраїль, Польщу, Молдову та інші. - Ціна доставки продукції Vu+, Formuler, Homatics, AB Cryptobox, AB Pulse та AB IPBox від 10 $ (Акційні пропозиції обговорюються окремо)), здійснюється компанією Укрпошта, тільки після 100% передоплати товару. Орієнтовний час доставки – 2-3 тижні.

* Ціна вказана в картці будь-якого товару, не включає доставку та переказ коштів транспортною компанією. Ці послуги додаються до спільного замовлення.



Гарантійні умови

  1. Гарантійний термін надається на всі товарні позиції, надані на нашому сайті, крім товарів, розміщених у розділі «Знижені в ціні товари». У цьому розділі гарантія надається індивідуально на кожен товар. Термін гарантії дивіться у картці товару.
  2. Гарантійний термін надається від 6 до 24 місяців.
  3. При здійсненні покупки вам буде видано гарантійний талон, де вказана дата здійснення покупки. Якщо такого гарантійного талона не виявилося, дивіться у технічній літературі, яку виробник додає до товару (на останній сторінці або на початку є гарантійний талон). У разі відсутності гарантійного талона дзвоніть +38(098) 684-01-06.
  4. Гарантійний термін починає діяти з моменту оформлення замовлення у нашому інтернет-магазині PowerON.

У яких випадках гарантія не надається

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:

  • - Порушено збереження гарантійних пломб;
  • - є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • - Порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • - було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
  • - неправильно заповнений гарантійний талон;
  • - серійний номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

Повернення товару

Обміняти чи повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки або за адресою: Україна м. Київ Велика окружна 4, територія заводу "Електрон-Маш". Для оформлення повернення товару у вас мають бути при собі такі документи:

  • - паспорт;
  • - Чек;
  • - товар в упаковці;
  • - накладна, якщо товар надсилався службою доставки.

Умови повернення товару належної якості:

  • - товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін;
  • - товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
  • - збережені всі ярлики та заводське маркування.

Умови повернення товару неналежної якості:

 Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
+38(044) 229-31-41   +38(098)684-01-06

06.04.2023

Несертифіковані Android-пристрої, такі як деякі бюджетні медіаприставки або смартфони з китайськими ринками, можуть мати обмежену підтримку додатків, включаючи YouTube. Це може статися з-за того, що виробник не має ліцензії на використання сертифікованої версії операційної системи Android та не відповідає стандартам безпеки та сумісності з Google.

Також, Google має політику щодо сертифікації пристроїв, яка вимагає, щоб Android-пристрої, які мають попередньо встановлені служби Google, включаючи Google Play та YouTube, пройшли сертифікацію, щоб забезпечити безпеку та стабільність пристрою. Це означає, що на несертифікованому Android можуть бути проблеми зі сумісністю з YouTube або іншими додатками, що можуть вимагати сертифікованої версії ОС Android.

Крім того, на несертифікованих пристроях можуть бути встановлені модифіковані версії Android, які не підтримують деякі додатки, включаючи YouTube. Такі модифіковані версії можуть мати вбудовані обмеження або бути налаштовані не належним чином для роботи з додатками Google.

Отже, якщо YouTube не працює на вашому несертифікованому Android-пристрої, це може бути пов'язано з обмеженнями, які встановив виробник пристрою, або з несумісністю з додатками Google на несертифікованій версії ОС Android.

← Повернутись до списку публікацій