Способи оплати товару

Купуючи в інтернет-магазині PowerON, ви можете оплатити товар двома способами:
Важливо: 
- Доставка супутниковий антен здійснюється лише Новою Поштою у спеціальному каркасі (який виробляється транспортною компанією за додаткову плату), щоб уникнути ймовірності пошкодження товару.
- Відправлення вантажу, що замовляється за межі України, - здійснюється у 100% розмірі передоплати + доставка.

Форма оплати:
- готівкова (при отриманні на складі Нової Пошти).
- безготівкова.


Доставка

Інтернет-магазин PowerON здійснює доставку такими транспортними компаніями:

 Доставки супутникових антен та іншого габаритного вантажу здійснюються по 100% передоплаті товару з подальшим страхуванням вантажу у зв'язку з труднощами транспортування.

Види доставки

Безкоштовна доставка. На певні види товарів діє безкоштовна доставка лише після 100% передоплати. Дану інформацію Ви можете дізнатись у картці товару відразу під ціною. Якщо ця опція відсутня – доставка транспортною компанією Нова Пошта – від 60 гривень.

Доставка кур'єром. Адресна доставка по Україні здійснюється транспортною компанією Нова Пошта за її тарифами.

Доставка по Україні. Всі товари ми доставляємо за допомогою транспортних компаній, вказаних раніше. Орієнтовний час доставки від 2 до 3-х днів, у поодиноких випадках до 4-х. 

Доставка в країни ближнього та далекого зарубіжжя. (Казахстан, Азербайджан, Узбекистан, Грузію, Ізраїль, Польщу, Молдову та інші. - Ціна доставки продукції Vu+, Formuler, Homatics, AB Cryptobox, AB Pulse та AB IPBox від 10 $ (Акційні пропозиції обговорюються окремо)), здійснюється компанією Укрпошта, тільки після 100% передоплати товару. Орієнтовний час доставки – 2-3 тижні.

* Ціна вказана в картці будь-якого товару, не включає доставку та переказ коштів транспортною компанією. Ці послуги додаються до спільного замовлення.



Гарантійні умови

  1. Гарантійний термін надається на всі товарні позиції, надані на нашому сайті, крім товарів, розміщених у розділі «Знижені в ціні товари». У цьому розділі гарантія надається індивідуально на кожен товар. Термін гарантії дивіться у картці товару.
  2. Гарантійний термін надається від 6 до 24 місяців.
  3. При здійсненні покупки вам буде видано гарантійний талон, де вказана дата здійснення покупки. Якщо такого гарантійного талона не виявилося, дивіться у технічній літературі, яку виробник додає до товару (на останній сторінці або на початку є гарантійний талон). У разі відсутності гарантійного талона дзвоніть +38(098) 684-01-06.
  4. Гарантійний термін починає діяти з моменту оформлення замовлення у нашому інтернет-магазині PowerON.

У яких випадках гарантія не надається

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:

  • - Порушено збереження гарантійних пломб;
  • - є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • - Порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • - було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
  • - неправильно заповнений гарантійний талон;
  • - серійний номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

Повернення товару

Обміняти чи повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки або за адресою: Україна м. Київ Велика окружна 4, територія заводу "Електрон-Маш". Для оформлення повернення товару у вас мають бути при собі такі документи:

  • - паспорт;
  • - Чек;
  • - товар в упаковці;
  • - накладна, якщо товар надсилався службою доставки.

Умови повернення товару належної якості:

  • - товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін;
  • - товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
  • - збережені всі ярлики та заводське маркування.

Умови повернення товару неналежної якості:

 Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
+38(044) 229-31-41   +38(098)684-01-06

25.07.2019

Dreambox ONE 4K UHD - робота на заводському ПЗ

Як правило, коли супутникові ресивери з'являються офіційно у продажу, стороннього програмного забезпечення дуже мало, якщо воно в принципі є. Все тому, що розробники продовжують доопрацьовувати його і не встигають з релізом. З Dreambox One UHD 4K купити який ви можете у нас у магазині дива також не відбулося. Але, треба сказати, що для ресіверів цієї марки, розробляється багато іміджів і вибрати точно є з чого.

Усі супутникові ресивери працюють із коробки на своїх, встановлених із заводу іміджах. Але у зв'язку з тим, що стандарти прийому та трансляції тв у кожній країні різні, деякі функції можуть не працювати або заводське ПЗ не до кінця оптимізовано, через простий поспіх з боку виробника. Це нормально. Так зараз із кожною технікою. Тільки в процесі експлуатації споживачем виробник може побачити, як працює фінальний продукт і що потрібно додати. Це невелика ремарка. Потрібно сказати, що на даний момент заводський імідж Dreambox more працює більш ніж добре. Особливих нарікань немає. Можливо, є невелика затримка між перемиканням каналу і зависання FPS картинки, але це з часом точно виправлять. Чи можна використовувати заводський імідж у повсякденному режимі відтворення? Безумовно так. Нижче дивіться відео, як безпосередньо працює ресивер.




← Повернутись до списку публікацій