Способи оплати товару

Купуючи в інтернет-магазині PowerON, ви можете оплатити товар двома способами:
Важливо: 
- Доставка супутниковий антен здійснюється лише Новою Поштою у спеціальному каркасі (який виробляється транспортною компанією за додаткову плату), щоб уникнути ймовірності пошкодження товару.
- Відправлення вантажу, що замовляється за межі України, - здійснюється у 100% розмірі передоплати + доставка.

Форма оплати:
- готівкова (при отриманні на складі Нової Пошти).
- безготівкова.


Доставка

Інтернет-магазин PowerON здійснює доставку такими транспортними компаніями:

 Доставки супутникових антен та іншого габаритного вантажу здійснюються по 100% передоплаті товару з подальшим страхуванням вантажу у зв'язку з труднощами транспортування.

Види доставки

Безкоштовна доставка. На певні види товарів діє безкоштовна доставка лише після 100% передоплати. Дану інформацію Ви можете дізнатись у картці товару відразу під ціною. Якщо ця опція відсутня – доставка транспортною компанією Нова Пошта – від 60 гривень.

Доставка кур'єром. Адресна доставка по Україні здійснюється транспортною компанією Нова Пошта за її тарифами.

Доставка по Україні. Всі товари ми доставляємо за допомогою транспортних компаній, вказаних раніше. Орієнтовний час доставки від 2 до 3-х днів, у поодиноких випадках до 4-х. 

Доставка в країни ближнього та далекого зарубіжжя. (Казахстан, Азербайджан, Узбекистан, Грузію, Ізраїль, Польщу, Молдову та інші. - Ціна доставки продукції Vu+, Formuler, Homatics, AB Cryptobox, AB Pulse та AB IPBox від 10 $ (Акційні пропозиції обговорюються окремо)), здійснюється компанією Укрпошта, тільки після 100% передоплати товару. Орієнтовний час доставки – 2-3 тижні.

* Ціна вказана в картці будь-якого товару, не включає доставку та переказ коштів транспортною компанією. Ці послуги додаються до спільного замовлення.



Гарантійні умови

  1. Гарантійний термін надається на всі товарні позиції, надані на нашому сайті, крім товарів, розміщених у розділі «Знижені в ціні товари». У цьому розділі гарантія надається індивідуально на кожен товар. Термін гарантії дивіться у картці товару.
  2. Гарантійний термін надається від 6 до 24 місяців.
  3. При здійсненні покупки вам буде видано гарантійний талон, де вказана дата здійснення покупки. Якщо такого гарантійного талона не виявилося, дивіться у технічній літературі, яку виробник додає до товару (на останній сторінці або на початку є гарантійний талон). У разі відсутності гарантійного талона дзвоніть +38(098) 684-01-06.
  4. Гарантійний термін починає діяти з моменту оформлення замовлення у нашому інтернет-магазині PowerON.

У яких випадках гарантія не надається

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:

  • - Порушено збереження гарантійних пломб;
  • - є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • - Порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • - було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
  • - неправильно заповнений гарантійний талон;
  • - серійний номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

Повернення товару

Обміняти чи повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки або за адресою: Україна м. Київ Велика окружна 4, територія заводу "Електрон-Маш". Для оформлення повернення товару у вас мають бути при собі такі документи:

  • - паспорт;
  • - Чек;
  • - товар в упаковці;
  • - накладна, якщо товар надсилався службою доставки.

Умови повернення товару належної якості:

  • - товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін;
  • - товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
  • - збережені всі ярлики та заводське маркування.

Умови повернення товару неналежної якості:

 Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
+38(044) 229-31-41   +38(098)684-01-06

15.04.2014

Xtra планирует работать с бывшими абонентами "Лыбидь"

После того, как прогремела новость о банкротстве Лыбидь ТВ, одним из яростных вопросов на повестке дня стало понимание того, что же делать подписчикам Лыбедя далее. Компания «Xtra TV» решила посодействовать в этом вопросе, предложив свои услуги. Об этом сообщил Джим Филлипофф, директор компании «Истил Телеком Украина».

Для всех, кто приобрел специальное оборудование от Лыбидь ТВ, будет предоставлена возможность использования другого оператора. В ближайшее время должна появиться более детальная информация на Xtra TV.
На данный момент лишь известно, что такие абоненты смогут смотреть ткрытые каналы, которые транслируются с 36 градуса в формате DVB-S2, DVB-S. В случае, если же был приобретен специальный модуль, то можно пользоваться DVB-CI, с помощью которого можно так же просматривать кодированные каналы. В таком случае необходимо каждый вариант просматривать индивидуально, так как никто не может гарантировать 100-процентную совместимость со всеми вариантами оборудования. В любом случае будет необходимо перенастраивать антенну каждому пользователю индивидуально. Xtra TV так же рассматривает возможность предоставления различных льгот абонентам «улетевшей птицы».

По оценкам аналитиков, подобный крах с Лыбидь ТВ – произошел исключительно из-за политической нестабильности в стране, девальвации гривны по отношению к доллару, а так же возможности проведения досрочных президентских и парламентских выборов. Игрок, который появился на рынке не более полугода назад, просто не смог выдержать конкуренции, с клиентской базой, не более 50 тысяч подписчиков.
В тоже время не нужно расстраиваться и «складывать лапки», так как новое правительство обещает быть более благосклонно к развитию среднего бизнеса в Украине, тем самым давая возможность развиваться всем группам населения.

← Повернутись до списку публікацій